åhåå!

kanske bara kanske ska vi hyra huset som hör till Viktors stall :D Och stallet då såklart!.. och kanske bara kanske lyckas ja och svärmor övertala min fina sambo om att vi borde köpa det istället för att bygga :P

Har du hört på maken, här har ja världens chans att få ett hus vid sjön nybyggt och fint på naturtomt, men överväget ett 1700- tals hus istället!

Varför?

Jo! Charmen, det är oslagbart att få köpa en riktigt värmlands gård med 2 ha mark och stall osv :)
Min egna lilla gård!
Det krävs ju jobb då med isolering och sånt men va fan!..
Kontant insats på nuvarande huset blir 153000:- om vi inte lägger ett skambud först och letar oss upp till en rimlig nivå!

Vi behöver ju tvättstuga och värme osv, byta ut den direktverkande elen och allt annat sånt dr tjaffs, slå ner någon vägg MEN Det är fint!
Det är en gård, det är där jag vill bo :)
Man ser sjön från sovrumsfönstret och ja har gått på gården i över ett år och skrotat med vattenbaljor och hö, kanske blir det min egna gård :D
Tänk att få renovera upp stallet och få in ordentliga boxar och utselning, greja och dola och veta att ja alltid har plats för viktor :)
Dessutom så har ja ju Linda där!
:)

SPÄNNANDE! ja spricker snart fii fabianers va ja vill att peter ska komma hem så vi kan prata igenom det här NOGA!


Pappa är på min sida, Lena är på min sida och ja tror nog att Arnie (svärfar) är på min sida å ;)..
hihih dom e nog nöjda med mig som söneköna!.. :D. hih

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Åh vad skoj! Ta och övertala sambon ordentligt nu;)

2012-05-03 @ 19:21:53
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/
Postat av: Karoline

Va spännande, hur går det och vad säger han?

2012-05-23 @ 14:57:14
URL: http://karolinesliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0