wie! :)

slutade runt 11.00 idag så nu har jag passat på att köra mitt morgon gympa pass *duktig*
ska ju igentligen upp 4.45 och dra igång, men hade ingen större motivation i morse :) Men nu så!
Svetten lackar och strax ska ja inta duschen, sen blir matlagning grekiska färsbiffar med hemgjord tzaziki :)
Efter de ska ja promenera upp till shoppen och inhandla skor inför skoningen på torsdag!

:) Mums! Dessutom hittade ja nu Cessis sele till pulkan :D Så ev. ikväll ska vi ut och dra pulka med lillDamen igen Åh så roooligt!!! :D
Ska försöka lokalisera min kära kamera också *suck*

På onsdag ska ja åka till karlstad och träffa min barndoms kompis Kajsa och rida lite islandshäst :) Det går bra nu!

Jag har fått ny energi och tummen ur nu ska ja ta tag i allting jag glömt på vägen.. nu ska ja ta tag i mig själv!

Bra för själen! :D


Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Vilken hurtbulle du är! Själv har jag legat i soffan exakt hela dan...:(

2012-01-09 @ 14:10:28
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/
Postat av: EllinorW

Svar -

Hahaha jaså? ;D Hihi! Fast Indra har ju inte så långa ben som Viggen häller så det kanske va enklare för han att ta ett litet skutt över kanske.. fast de e ju roligare att hoppa då! ;-D



Hihi tack!! =D, och ja det är verkligen underbart att få ha henne hemma! =) Är verkligen sjukt tacksam för det är ju mycket stefan som fixat att jag fått hem henne, eftersom hon får stå där och allting! =) det är jätteroligt att ha henne hemma, får ju träffa henne varje dag och allt nu! Blir mer ridning och pyssel än när hon stog flera mil bort :-)

2012-01-09 @ 19:35:10
URL: http://elliew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0