Tandläkar besök!

Veterinären Daniel va ute i dag 17.00 sharp för lite tandkontroll.
Viktor va ungefär lika illa i munnen som sist så det får bli regelbundna 6 månaders kontroller för hans del.
*suck* Jag hittar då fina vägbulor att stoppa mina sista korvören i jämt! ;)
Men det är han värd lill snutten min!

Han (veterinären Daniel) tycker också att viktor var mycke finare i hullet nu än sist vilket är en tröst... något ja gör blir rätt *tack o lov* :)
Det är ju så himlans svårt att se det själv jag ser ju såklart att han börjar få muskler i ryggen osv, men just hullet ja stirrar mig totalt blind på honom... :)

Imorgon ska jag ta mig ut och rida en sväng, hann inte idag och när Daniel var klar med raspen kände ja inte för att slänga mig ut me snutten utan han fick gå in i boxen och käka kvällsmat istället :)

Jag önska ja kunde hitta min kamera, hur många gånger har ja inte tappat bort den nu? HAHA! jag är helt omöjlig men det ska ja försöka bli bättre på, när ja hittar den vill säga!

Men nu ska ja värma mig en Billys PanPizza i micron, slänga på tv.n och upp med fötterna på soffbordet och avnjuta resten av kvällen i hemmts lugna vrå!


Och du Bonnie! You Go Girl! Jag håller på dig och finns här om det behövs :D


(imorron är det foder inköp på listan och en tunna till *suck*)
Som sagt många vägbulor att slänga pengar på ;)..

Men viktor är min Superman!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Härligt att han tar sig! Och tack!



sv: Man kan ju fundera, har ju köpt allt på kort också för den delen och dessutom köpte jag en sadel ett par dar efter jag hade köpt vantar och lämnade in bilen för reparation á 4800, betalt med kort... Om man nu förutsätter att jag ska ha dålig ekonomi bara för att jag är singel... Och hakar upp sig på vantar, vet de vad alla andra gjorde den veckan? Någon kanske köpte ett läppstift eller mat...Hallååå. Och om jag nu vill köpa liniment på börjes måste jag ju få gör det, bara för alla andra har dåligt med pengar i januari så fick jag en superlön på 27.000 efter skatt för att jag jobbat 49 timmar extra utöver heltiden november. Ska man nu anklaga nån så måste man ju lixom kolla helheten också... Det var verkligen lågt.

2012-01-16 @ 20:45:51
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack för din kommentar ja visst är det hemskt när de är tunna och revbenen syns. Självklart kommer nån och säger "Gud va tunn han är!". Hemskt ser jag en häst som är tunn så brukar jag istället fråga "Är han svårfödd?" Svaret jag får är ju JA!! Inte kul att få höra att hästen är tunn när man gör allt för att få den att gå upp i vikt.



Din häst är jättefin vilket år ni haft. Håller tummarna att 2012 blir ett bra år för er.

2012-01-16 @ 21:54:22
URL: http://camillasss.blogg.se/
Postat av: Camilla

det är sålt :)

2012-01-16 @ 22:17:53
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0