Planer för nya året!

jag har ingen anledning att skriva om det gångna året faktiskt.
Det har varit breddat med missöden och tråkigheter så därför avstår jag och blickar helldre frammåt!

Fram igenom här ska jag boka tid för röntgen av Viktors rygg. Jag vill ha svart på vitt om han har pålagringar i ryggen, och också veta hur illa det isåfall är.
jag ska dessutom bli bättre på att träna honom haha :P
Dvs rida mer i skogen och markarbete osv.

jag tappa lusten nu ett tag och orkade inte göra ett skit blev liksom vilandes i mig själv nästan som ja gått och väntat på onda saker.
Men va fasiken nu får ja sparka mig i arslet och ge gärnet!

Ska skaffa en ny sadel till killen som gör saker och ting bättre.

Så nu mina kära vänner ser vi frammåt med vinden i håret blickar mot nya höjder och tar rygg på första bästa för att nå dit vi vill.
Låt oss göra detta till våret år, låt oss skina som aldrig förr och låt oss göra det i glädjens tecken! :D

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0