min dag!

Var helt super! :D
Stack ut och gav frukost till hästarna sen släpa ja ut högen i hagarna och mocka och ställde klart för kvällen sen styrde ja bilen mot karlstad. Väl i karlstad åkte ja hem till pappa på kaffe och lämnade av Cessi.
Sen kom kajsa förbi och så drog vi till hennes stall.

Fick rida hennes isis Rappen, en liten söt sak med riktigt mycke krut i trots sina snart 20 år :D
Galoppa och hoppa en hel del ute i skogen, så himla mysigt och härligt. Solen stod högt på himlen och ja helt perfekt!
Blivit lite modigare igen kanske haha!!!

Sen styrde vi oss iväg efter 2 timmar i skogen och far upp till färjestad trav och rid väl där köpte ja en Sadel till viktor :D igen.. Så behöver någon en hoppsadel eller allround till häst med låg manke så har jag det billigt.

Varit en toppen dag! :D nu är ja hemma och helt slut i kropp och huvud kommer sova som en liten bebis.
Ladda batterier till imorgon och ge mig ut och prova nya sadeln! Yey!

love life!
// Kram

Kommentarer
Postat av: Giovanna

sv, ja.. fodervärd letar jag ju självklart också efter!.. Tack så mycket, kram

2012-01-12 @ 00:03:58
URL: http://giiovanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0