en parad av tankar



En parad av känslor!.
Sadeln låg mycke bättre på herren härligt!
Var ett otroligt svung i steget när vi travar sakta i skogen, sen skritta vi runt grusgropen och tillbaka hemmåt.
Hade dock alldeles för korta läder och mja inte sugen på att börja pilla med det när ja äntligen kommit upp, han kan ju muppa sig så ja nöjde mig med lite ont i knäna istället.

Ska göra om samma idag med när sambon kommer hem :)
Sticka ut och skritta en tur backe upp och backe ner, se om jag kan jobba honom på vägen hem igen det börjar lossna för oss nu lite vilket är jätte skoj, men jag lyckas inte bromsa skritten mer än att han inte super går hem haha!
halvhalterna sitter nog inte som dom ska hos mig men ja försöker iaf!

Önska jag kunde få in galopp skänkeln så kunde vi dundra dom där sega backarna upp istället, inte så sugen på att låta han trava så då blire gå.. men men snart så.. om kanske 2-4 månader är vi halvvägs.
Tänkte dessutom försöka få hem en tömkörnings gjord och tömmar så jag kan arbeta honom från marken nån dag i veckan för att han ska slippa jobba med mig på jämt :)

Men det märks när jag har råd! Bilen behöver ju in på verkstad *suck*

//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0