Du är..

-en trasig själ med ett hjärta av guld.
-min vän
-den jag finner sinnesro hos
-den du är alltid
-ärligheten personifierad
-grinigheten själv
-söt som en solros knopp

allra bäst av allt du är min att lära känna!

=)
Jag saknar att bräsa ut i skogen och bara ha roligt, finns ingen tid för det nu.
Jag hatar att du blivit åtsidosatt senaste tiden pga div fina bortförklaringar
jag avskyr när ja bara plockar in dig och ger dig en klapp på rumpan och intalar mig själv att det blir bättre imorgon.
Men för att vara ärlig mot mig själv så har jag haft en svacka.
Så nu fick du lite jul ledigt trots att det är något du absolut inte behövde ;)
Men nu ska det bli bättre jag lovar..

längtar till i morron bitti då ska vi ut och gossa oss i skogen en sväng :)

jag <3 dig Viktor trots att du helst skulle ge mig en dänga på kvällen ;)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0