ÅHHHH! vilken underbar ridtur ja fick idag!

Först fick jag en galopp :D
Inte så länge men de va så himla roligt Lugn och fin ren galopp ;)
Om han ändå kunde förstå att det är det jag är ute efter oftare, men nu va ja inte inställd på det heller utan det var underlagets förtjänst!
Isgata med snö över och en del snö i fötterna gjorde att galoppen var bästa valet ;).. Wieee!
Sen med Lindas hjälp fick vi till lite arbete på tygeln när vi skritta mot stallet :D hon påpekade att när ja koncentrerar mig på hästen tappar jag min egna sits och sjunker ihop.. Men så fort ja sträckte och räta upp axlarna igen och behöll fokus blev det As bra! :D

NÖJD !!!!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Härligt!!!

2012-01-08 @ 16:29:37
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/
Postat av: Bonnie

sv: Åhh sånt där kan man leva länge på!!

2012-01-08 @ 19:25:16
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0