there´s a change in the air..

kan inte förklara riktigt än, men det kommer ske en förändring inom snar framtid, som jag tror kommer gynna mig och Viktor och ge oss ett försprång i alla skador och dret :)..

Kommer bli himla spännande och är alldeles barn nipprig i kroppen!
Imorgon ska ja dessutom jobba igen, sen ska ja ta min knas polle och sticka ut och röra lite på honom, blivit inget utav det senaste dagarna när ja legat sjuk ju!.. :)

I helgen har ja hand om stallet, linda och magnus ska till götet med barna och föräldrar osv. :) gott för dom att få komma iväg en sväng!

Jag ska träna min totto och exprimentera div saker!.. och även rida på Volt spår igen med TVÅ framskor ;)..

Sen ska han få komma ut och sträcka på sig en vända ordentligt i hans egen valda fart :)

Well well nu när Kameran är funnen blir det FÖRHOPPNINGSVIS lite nya pix att bjuda på också :)..

tata

Kommentarer
Postat av: Bonnie

De där kamerorna har en underlig förmåga att försvinna...



sv: Det lät ju himla bra, om det dessutom är närmre för dig att åka så minskar ju bensinkostnaden;)

2012-02-03 @ 18:28:52
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0