liten bild uppdatering :D..


Min tossiga herre i morse :)


Haha, han kan bli ful på så många roliga sätt :D



Han har blivit så fin :D det är verkligen inte samma häst längre!
Hårt slit, tålamod, blod, svett, tårar och skratt gör susen för en trasig själ :)


Fina killen :D..


i början på sommaren 2011.

bara för att påminna mig om skillnaden!.. :D


Nu ska ja KORKA i sängen variten dag i livets tecken, surrat i sunne hos kusin vitamin! :D där är det full fart från morgon till kväll, men jäklans härligt att komma dit!..
Blev längre än ja räknat med, som alltid ;)..
Ska försöka åka dit men lite kortare intervaller så det slipper bli så långt emellan prat stunderna!
Jenny är så himla go och glad jämt, jag trivs där och ja saknar det men vi växer upp vi små töser som har sprungit på stallbacken och tränat hästar, sköttat skit och burit hinkar, nu ersätts vi av nästa generation :)


Imorgon ska ev. Linda fota mig och Viktor lite på ängen när vi rider dressyr så får vi  se om det dyker upp fler nya bilder på oss, in action ;)..

Najt najt!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

En jäkla skillnad är det!



Vilken pannlugg han har förresten, en riktig ponnylugg!

2012-02-12 @ 18:12:35
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/
Postat av: Bonnie

sv: Har ingen erfarenhet av just bihåle inflamation faktiskt:/ Vad mycket konstigt ni råkar ut för ni två:S Åk in och kolla upp det är nog det bästa, googlar man så kan man ju vara dödsjuk för mindre...:p

2012-02-22 @ 20:57:52
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0