hejsan hoppsan!

Jag har ingen dator (?) den har lagt ägg och stuckigt med min höft till söderhavet.
Efter smällen i sept, när viktor stack så har ja fått nån skit inne i höften som gör lagom ont! Men bara att bita ihop kurera med liniment och voltaren så ska ja nog bli redo igen.

På hästfronten fick ja panik, ågren och kallsvettningar när en tjej sa bihåleinflammation, sen googlade ja skiten och fyderittan vilket tjoho, men ATG kliniks telefon rådgivaren lyckades få ner pulsen på mig igen ;)

Vi åker till Atg kliniken i mars- april och kollar upp hur de är fatt i munnen osv, men så länge kraken inte lider av feber (vilket ja kan konstatera så ska det inte finnas ett bekymmer i hela världen för dagen.

Vädret är med oss, varannan dag!
Men det är skönt med lite solglimtar inemellan!.. Men ja kom precis på att vi är ju i mars så snälla vädergudarna låt de inte komma mer snö, vi är så lyckliuga här i årjäng när skiten är på väg bort!..
vi har haft 4-13 plus i solen och det är ljust och fint på kvällen!..
Ute i stallet är de ju dock isgator överallt, rent livsfarligt att knata omkring men vi tar några små genvägar här och där så går de fin fint :D..


ne nu ska ja sörpla i mig min kaffe kopp på balkongen tillsammans med en gift pinne sen ska ja åka ut och dressyra samt tempo rida lite :D woh!..

Kommentarer
Postat av: Bonnie

sv: Det här väglaget alltså:/ Min transport är ju fortfarande fastfrusen i en vattenpöl så jag kommer inte heller någonstans...



Måste ju säga att din häst är en liten oturspålle, håller tummarna att det inte är något med han nu!

2012-02-25 @ 09:05:11
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0