Spännande!

Vilda Viktor börjar hitta formen och galoppen, nu sitter ja och väntar på mat sen ska ja ut och rida lite galopp intervaller med han. Igår va de hiskerligt mörkt oh min pannlampa bestämde sig för att ta självmord... suck
 
vi ska skaffa en valp! Ev. blir de om sådär 5-6 månader men redan nu längtar ja som en TOK!
En liten nallebjörn som kommer snubbla runt här hemma åh fy satan va kul det ska bli!
 
Cessi min fina tik har fått sina bebisar små 6 pojkar blev de :P
men ingen sån vi ska ha utan vi ska ha en Akita pojke! :D
Vill ha mer muskler och hund att bruka :D
 
Funderingarna går på om ja ska försöka ta mig in på hundinstruktörsutbildning framöver :D skulle va himla roligt.
Hästar kommer ja alltid ha i mitt liv tack vare goaste Linda. När viktor inte finns kvar här får ja grejsa me hennes tokar istället :)
 
 
 
 
Well well bilder blir nästa gång! KRaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0