det är så tyst och lugnt

såhär på morgonen.

min näsa bråkar med mig men det är väl allt, känner mig pigg och så för övrigt :)
så den här gången kan ja få vara frisk när jag är ledig :D woho!

Den mesta tiden ska spenderas med mina monster.
Vovve ska ut och röra sig i skogen och totto ska tränas samt gås igenom.
Ev. idag ska ja köpa nya skydd bak, gramascher eftersom lindorna går sönder en efter en när farten trappas upp.
och de blir dyrt i längden :)

jaja kanske kommer in och skriver lite sen, se om ja får fatt kameran på vägen till stallet idag och kan lämna en liten bild uppdatering ;)..

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Krya!



Sv: Tack vad glad jag blir!:D Det där med nervfast häst behöver ju inte alltid betyda något, Majsan var den absolut coolaste häst jag har haft på hemmaplan men funkade ju inte alls på hemmaplan, de allra flesta distanshästar som går höga klasser är mer eller mindre halvstörda på hemmaplan och ofta billiga problemhästar....

2012-04-20 @ 13:58:47
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0