vill ha begär...

Undra om dom här skydden lämpar sig för en klantig travare, dom såg bra mycke lättare ut en neopren skydden jag använt hittills.. som jag fick byta ut till lindor igen :/.. eftersom han går ihop med bakhov i framhov konstant..
Eftersom han har överben på vänster bak så behöver ja mjuka skydd när vi tränar men som ändå skyddar så han inte springer på sig.. :)

Dom här brakar loss på ca 1000:- men de är det ju värt om dom funkar, någon som vet??




Vill ha svarta såklart i sånnafall :).. Ska klura lite på den och mäta hans ben iaf.. se om det blir någon krona över i slutet på månaden och ev. beställa hem.. sen kan ju jag ge en bedömning om ja nu köper dom..

om någon e intresserad finns dom på http://good4u.se  under benskydd :)..

finns också ett par hagskydd för ömtåliga tottos, blir viktors karleder värre får jag väl beställa hem ett par sånna också haha :P  Nej nu ska vi inte gå för långt ska inte köpa mig problem med honom :)

Natti nu ska ja försöka få en blund.. svårt när man inte har något riktmärke att gå efter när man e hemma och sjuk...

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV jag har faktiskt haft sådana skydd men sålde dom då de blev så varma i hagen på sommaren, de andas alltså inte så bra som det står att de ska göra;)

2011-09-15 @ 10:50:31
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0