Status uppdatering Viktor!!

Nu händer det ta mig fan grejer på riktigt!! :D hur lycklig kan man få bli som hästägare? och än har han inte vunnit något annat än mitt hjärta!

Nu har han börjat få ryggmuskler, en liten "gräs"buk haha och revbenen har börjat leka kurragömma med hullet som läggs på över!..

NU SER HAN SÅ JÄVLA FIN UT!!!

Det enda som saknas nu är muskler :) och där kommer ju jag in ;).. Så nu så fort ja blivit lite bättre och de slutar bränna i lungorna ska ja slänga mig ut och rida!!

Måste inhandla ett ridregn täcke nu också eftersom vi inte ska ut i några hastigheter ut mest lulla rakt ut i naturen :P

Men lyckan är total!

Tog mig en liten ensam stund med honom i stallet, borstade och kramade och myste, vilket nopg uppskattas mer från min sida än hans haha :D..



Nu ska vi satsa på istrav!!!!!!!!!!


Kraaam på er :D

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Kul!



sv: Fy fasen vad jag saknar min lilla tanta, hon var verkligen speciell!

Jenny vet ju redan att jag vill köpa lillan av henne sen när hon ska pensioneras;)(bra med pensionsplan för 2 åring...)

2011-09-12 @ 22:39:38
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/
Postat av: Bonnie

sv: De kan ju det men hon får gärna vara ett par år på banan, ser inget negatvt med det;)

Nu måste man ju få se lite nya bilder på din pålle!

2011-09-12 @ 23:01:49
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0