Snart dags

att åka ut till stallet och mocka lägga iordning mat och  sen ställa in tottos för natten, för inatt ska de bli busväder igen!
Känns tungt att man ska börja ha dom inne över nätterna när man njutit hela sommaren över att dom fått gå ute och känt fått återgå till "vildhäst" livet :)
Men nu kommer vardagen ikapp igen och träning står på schemat, nästa vecka!.. haha
får lov att ta de lite lungt nu under dagarna som kommer så ja slipper åka på nått dret igen. Dessutom ska ja jobba i helgen samt hinna se min kusins starthästar på lördag!
Knalla martensbacken och handla massa roliga saker :D..

inte dricka för de kan ja inte göra pga pencilinen.. oj vilken förlust.. haha inte!
Men ja snart ska jag åka ut till stallet och pyssla lite sen hem igen och försöka komma isäng.. ja måste komma ihåg nässpray för gudars skull... orkar inte hosta ihjäl mig en natt till!..

:D hörs senare! får ju mest skrivlust på kvällen.. :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

SV: Ok, jag har inte hängt med riktigt, vad har hänt med din? Ja, det får vi hoppas! :) Kram

2011-09-15 @ 20:37:44
URL: http://nobleride.blogg.se/
Postat av: Jennie

SV: Men usch och fy då! :( Stackare där! Han har nog kommit helt rätt iaf och jag hoppas det ordnar upp sig för er!



Aww.. Tack så mycket, det värmer att höra! Tålamodet är något jag egentligen inte har, men har fått lära mig att det är faktiskt det man kommer längst på! :D

2011-09-15 @ 22:05:19
URL: http://nobleride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0