planering planering planering...

Dagen lider mot sitt slut men min hjärna har inte förstått att när det blir mörkt ute ska man vila.. :P
Här sitter ja och kollar in kartor, kurser osv osv för div intressant!

Eftersom jag fortf. inte kommit på vad jag vill göra med mitt liv får jag ta tillfället i akt och söka efter lösningar, jag är en sån där människa som kvävs av att sitta fast på samma ställe, vill gärna röra mig frammåt.

Va ut till pållen idag och blev  såå lycklig! herregud han har nästan inga spår kvar från revbenen :D Tänk vilket slit jag haft med detta och nu börjar jag få utdelning äntligen. Klappade om min surtotto och pussade på honom en massa, gav honom lite myms och bara njöt av att han ser så frisk och pigg ut. Gnistan i ögonen finns där och jag vet att en otrolig kraft döljer sig bakom dom där vackra mörka ögonen!

Snaaart ska jag ut och testa på farten igen.. Det som kommer inträda nu är mycke turer i skogen tillsammans med Cessi och Viktor, promenera mig själv också.. Det enda jag kan klaga på är älglössen äckliga små kryp!!
Så fort jag blivit frisk ska ja släpa med mig min soffliggare till hund och börja gå våran skogspromenad igen för nu har vädret äntligen vänt åt våra håll!

Sommaren har varit rolig den också självklart, Cessi har badat och jag fick näästan i viktor i sjön men well well han är bara 6.år så nästa sommar testar vi igen ;)..
Plockat svamp och mysigt ute i stallet många många timmar, promenader och marktäning med viktor och cessi och dessutom va vi ute och körde ett par vändor.
För att inte tala om debuten på banan när jag red 3 bakvarv på mig not so much nervösa häst :D

Jaa alla delar av livet är otroliga och jag kan absolut inte göra annat än att njuta!

Tänk vad fantastisk hösten är, den kommer med kyla och hopp för många av oss som inte står ut i värmen.
Frågade peter förut idag om vi inte skulle flytta till umeå eller något haha där är de ju ständigt kallt typ ;)..
Han såg ganska skeptisk ut, tror ja de.. ;)
Men jag kommer ju med alla möjliga underliga idéer konstant..


Nu har ja iaf lagt ett par nya gaiters i varukorgen :)

Se om jag köper dom eller inte :).. Sitter och kollar på nya kängor också har ju mina timberland höga som jag knatat fram i hela vintrarna men mja sugen på ett par ordentliga kängor nu till höst/vinter halvåret :)


Neee.. nu ska ja krypa ner i soffan tillsammans med mina två guldmedaljörer i soffhäng (är ni också den drivande faktorn i era förhållanden) haha!!.. nej då peter va faktiskt på gymmet förut, plus att han hängde me ut till hästen och pyssla lite (läs: gjorde allt de tunga jobbet medans hans prinsessa stod och pussade pållen ;)  :) Världens bästa



Ge mig lite energi så jag blir frisk nu då.. hostan tar kål på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0