Obsession...

Jag lever på impuls..

http://www.youtube.com/watch?v=ypD0VsN4t-Q&feature=related

En fantastisk man/gubbe som har köpt en hackey häst som heter william, otaliga filmer och små berättelser om denna vackra häst och hans kompanion Camo hackey ponnyn :)

Impulsen jag fick utav att titta på detta var.. Woah! Vilken otrolig häst, något av de vackraste jag sett en levande sago häst. En vanliga brun men själva hans charm och kraft får en att rysa.
Att äga en sådan häst är "once in a lifetime horse" Den här gubben är hur go som helst och har verkligen hästvett och de gör mig berörd ända in i hjärte gropen.

Bilden är tagen från google..


Hackeyhingst vid namn centurion.
Dom är vackra!

Och när man ser dom travar och röra sig ser det ut som om man skulle sitta helt still på ryggen, dom har ett visst sätt att röra sig på, det var de absolut första jag såg när William travade i lina i en video... otroligt!
Sensationelt vacker hästras iaf i mina ögon!

Nu ska ja försöka sova! :D natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0