Lunginflammation..?

Ja det fick ja nu ja!.. Lagom fint till att solen titta fram mellan regnskurarna..
Ligger nerbäddad i soffan med täcka och kuddar i horisontal läge.. mina bästa vänner är Pencilin, panodil och vattenflaskan.. en och annan glass slinker ner också :)

inte mycke action på den här fronten fast igår hahaa när ja kom ut till stallet och skulle ge mat så hittade jag viktor och larossi i larossis box, stod där som två idioter och glodde på mig.. huh?
Va hade hänt där igentligen ?
När ja släppte ut dom så gick viktor bokstavligt talat i väggen och fick ett nasty skravsår över ögat.. Jävla klantarsle!!

För övrigt händer de absolut ingenting, hoppas på att må lite bättre till veckan så jag kan gå ut och skritta mitt monster lite grann, se om linda lyckas slå på skon fram också som ja inte fått på ÄN..
Dålig matte!!.. Men jag kan ju ändå inte ut och göra nåé vettigt så de spelar ju ingen roll för min skull..

Nu är jag sjukskriven till och med fredag 16/9 .. så vila ligger högst upp på min prioriterings lista faktiskt.
Blir ja lite bättre när svärisarna kommit hem kanske ja lånar Svärfars bil några dagar så ja kan ta mig runt här och där.. orkar ju liksom inte ens ta mig till affären, ännu mindre GÅ när ja blir anfådd av promenaden till badrummet.

Längtar efter selen till Vik också så man kan gå ut och köra lite grann inte lika ansträngande och ganska mysigt att sitta där bakom rumpan och bara åka pålle.. :)..

Nej nu ska ja lägga mig ner igen och vänta på mr.prins hemkomst. han va och köpte lite foder nu efter jobbet!
Vad skulle ja göra utan honom??

Kram banan

Kommentarer
Postat av: fridan

men din stackare! krya på dig! usch :(



sv: hihi jaaaa. jag har ju letat en till ett tag :) och så hittade jag henne o blev såld hihi!

2011-09-09 @ 21:38:45
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0