lite nytt..


Ett stycke dretfult ridtäcke.. (fult i mitt tycke).. Men som tur är så är det ju ingen skönhetstävling när man e ute i skogen och lullar över stock och sten :P haha köpte det för att det va REA och ja har inte så himla mycke pengar över men 149:- landade detta på en bra prisklass för att bara användas i skogen :D



Och en jätte nödvändig lampa för nu kommer mörkret!!.. :)
Detta är från hööks, nu ska ja hitta ett bra vintertäcke med halvhals och ett svett täcke med helhals sen är vi redo för vädret :P


Jag blir lite ledsen ibland för de är så himla svårt att hitta prylar för oss vanliga människor som inte tävlar hoppning lr dressyr.. jag vill ha vanliga kläder som inte brakar loss på flera tusenlappar men ändå är funktionsdugliga.. :(..

och ja vill ha ett fiiiint pannband utan en massa bling bling på :( nån som har ett tiips??



Kommentarer
Postat av: Bonnie

Mitt ländtäcke från ÖB är ännu fulare;)Överanvänt reflextäcke som siter så jäkla bra med min sadel...



Ang täcke så älskar jag horseware och bucas, inte så mycket halvhalsar på dom men de sitter super!

2011-09-14 @ 23:37:35
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0