Lite mysfaktor en söndag!

Vaknade relativt tidigt imorse och så gjorde vi pannkaksfrukost.
Sen hasade ja omkring i mina rosa betty boop yjamas och tofflor som en gammal kärring och skällde över div.
PMS!
Runt halv 2 skickade Sandra sms, och jag påbörjade förvanligen till ungdom igen!
Vid halv 3 dök hon upp ute på parkeringen och ja studsade mig ut (plocka me Cesan)
Åkte ut till henne, och fick se vart det är jag ska hämta transporten imorgon kväll.
Käkade lite mat och tölade i massor verkligen :P
Tog en varsin kopp kaffe sen gick vi en tur runt om där hon bor.
Sen hoppade ja in i bilen runt halv 6 och åkte till stallet :)
Fyllde spån och mockade, ställde iordning mat och det som skulle pysslas med sen plockade ja in tokstållarna.
Viggens ben såg toppen ut! :D men ja la på ice gelen för sista natten nu då, imorron ska jag hjälpa linda gipsa om flying och sen ska vi banka på en sko på viggen och ge oss ut me candy och viggman på en tur med lite mer tempo nu efter 2 veckors skritt.
=)
På tisdag kommer allt bli himla spännande :D

men nu ska ja tvätta ansiktet knyta upp håret i en teskedsgumma knut på huvudet och hasa vidare i mina tofflor!..
Den här helgen har mest gett mig mycke vila SÅ SKÖNT!
Utvilad och redo för en ny tuff vecka!

Najt najt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0