lägger nerverna på is.

Linda har konstaterat att jag hinner tänka för mycke, vilket ja gör :P..
Ja oroar mig för de mesta och känner mig som e barnunge ibland haha.. men de ska bli ändring
Ja har inget att grunna på, igentligen allt flyter ju liksom på som de borde (förutom vissa små olyckor ibland)
Hästen är super snäll och klok, alla andra tottas i stallet är som en dröm att hantera, men ja fick något slags ärr i hjärnan va en viss häst men de bearbetar ja bort sakta men säkert!

Nu ska de slutas överanalyseras här, inge vidare spännande faktiskt.. :)

Weeeeell weeeell nu ska ja slappa en timma te innan peter kommer med bilen sen ska ja brumma mig iväg till stallet och grejsa lite granna :D *myys*!

Hörs senare (ska packa ner kameran idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0