feber, hosta och snorig

härligt! känner mig helt avtrubbad och bara ligger i soffan som en grönsak.. sovit någon timme nu men blev väckt av mobilen då brorsan ringde och började fråga om råttor... haha!..

Viktor o larossi sov inne inatt, de regnade och va så jädrans kallt ute så jag tog in dom igår.. Viktor gäspade gööör stort haha så  jag tror de va välkommet.

vid 2 ska ja till fabbo doktorn och få sjukintyg till jobbet. se hur länge ja blir hemma.

Enligt veterinären har Viktor gått upp i vikt, men vi har tagit blodprov ändå och snart ska jag försöka få iväg bajsprov också förhoppningsvis finns de inget att tänka på.

De rör sig bakom kulisserna nu och inte allt hamnar här men nu har jag börjat förbereda inför att ev. komma iväg och se hur han beter sig på fortkörar kvällar och provlopp. just för att vi ska få en feeling om vad han behöver ha för utrustning och hur han beter sig vad vi ska ändra på osv osv.

I födelsedags present av min underbara sambo fick jag resan till skåne med viktor. Så ska ringa och boka in en tid i oktober förhoppningsvis. :) Se vad som sker då.

Nu börjar vi ta oss över dom första hindren iaf... sakta men säkert rullar vi på frammåt och alla som är involverade TACK för era stöd, hjälp, tips och råd!
Det känns i hjärtat när jag vet vilka fina människor som finns runtomkring mig och som stöttar mig och Viktor genom den här etappen i livet. TAAACK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0