woohoooooo!!!

Stack ut igår med Viktor i sällskap av Magnus, larossi och linda på candy..
Allihopa var riktigt övertaggade så första vändan gick undan, och viktor galoppera!!
Han låg på som ett ånglok, tror formen är bra i dagsläget! :D

Lyckan var verkligen gjord kan man säga!

Han höll sig i trav dom andra tre vändorna och var riktigt jämn och strak, öronen pekade frammåt och han var med hela tiden! :D

Tror vi båda behövde få springa ur oss lite, för min skull var det absolut i toppklass eftersom motivationen återvände, och allting kändes alldeles underbart trots svetten som spruta och tankarna på den (som jag nu får uppleva) otroliga träningsvärken jag kommer få.

Idag har jag varit mindre rörlig haha ;) Men helt klart värt det, tror min fina kille har haft lite ömmande muskler idag han också :D..

För hans skull behövdes verkligen de här, han var super taggad och det märktes på hela honom att han gillade läget skarpt!.. Fina killen nu kan vi börja träna upp kondisen mellan skrittpassen :D Wiihooo!


Lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0