Vilken dag!

Stack iväg till jobbet i morse, dagen har flutit på i bra takt.
Sen skulle jag och Sandra till gymmet, Jiihaa!!!
Vi var som två vilsna valpar i en enrom skog HAHA men fick till en halvtimme iaf :P värt ett försök

Sen stack vi ut till stallet, mockade och fixade maten. slängde in viktorn och larossi sen mockade jag och fixade hos Candy, Gick över och kollade på fölisen och sen tog jag in candy också så ikväll får linda vila :D..

Imorgon ska jag Ev. Ut och SKRITTA på min herre! Sååå fin är han nu så nu behöver han ut och röra sig lite som vanmligt igen, tråkiga är ju att han inte har några framskor bara, men men!.. :)
Vi får gå i gräset helt enkelt!...

LOOOOVELY!! :D

Min fina älskade häst!!!...

The road to sucsess is long and hard, but in the end everything is woth it

Kommentarer
Postat av: Ingela

sv: du gör rätt i som inte ger upp! Jag tappade faktiskt intresset för min älskling när det gick sämre på träningar och tävlingar. Ett år tog det innan jag tagit mig i kragen igen, för jag älskar ju att rida och pyssla med hästar! Jag begriper inte ens hur jag kunde släppa Sonic bara sådär, men samtidigt var det skönt att få tänka efter vad jag ville ha ut av oss två.

Sen skulle inte jag heller ha något emot att rulla in muppen i bubbelplast... Han är den enda häst jag vet som stått på mulen in i boxen men bakbenen fortsatte gå och den enda häst jag vet som sprungit in i en öppen billucka och klara sig undan med ett skrapsår medan luckan fick en stor buckla.

2011-10-05 @ 13:01:24
URL: http://semperfidelisesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0