Lite uppdatering om läget.

Viktors ben ser helt okej ut nu trots omständigheterna, han blöder lite från ena kotan in emellan men inget jag lägger om, bättre om det får lufta och trots blodet så är ja himla glad att det blöder ut och inte in!..

Vi har.. (läs jag har) varit lite passiva här nu i de senaste, som jag skrev sist lider jag av en underliggande tråkig förkylning och haft mycke i skallen. Men på Fredag kommer herr hovis och ska fixa fötterna på viktor, tråkigt nog har jag nu ev fått jobb att göra så jag vet inte hur jag ska lösa detta, Ev skicka upp peter och hjälpa till.

Får ja på han skor runt om den här gången så ska jag försöka ta mig ut och trava lite på honom här på söndag lr något
jämt några meter för att see och känna om det är någon skillnad eller om han gått tillbaka :/

Weell weell har han gått tillbaka får ja spara pengar och fara ner igen!
Än är vi ju inte på väg till någon bana..

Men men, livet rullar vidare här i årjäng allt flyter på som det brukar och det enda som är skillnad är det fantastiska höst vädret!
Frostigt och kyligt. MUMS!

Nu ska ja byta om sitter fortf i arbetskläderna och sen ska ja försöka hitta något att äta sen blir det att bege mig ut till stallet och snoosa lite på min bubbe, kanske får med mig kameran *dööh* igen om ja hittar den ;)..

Kram

Kommentarer
Postat av: Ingela

sv: Bra skrivet! Håller med dig, men det är ju ofta så att munnen på folk glappar innan de tänker efter eller ens har någon kunskap att luta sig mot. Så skönt det känns att kunna stå emot och faktiskt lägga fram fakta.



Håller alla tummar jag kan (visserligen bara två;P) för att allt kommer gå vägen för er nu i igångsättningen!

2011-10-13 @ 11:40:01
URL: http://semperfidelisesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0