Hmm..

Jag ska nog sluta kommentera på bloggar.. har haft massor av läsare men ingen får tummen ur och skriver något vettigt..
Det är så himla tråkigt.
Dom här dagarna har ja kännt mig nedstämd och ledsen haft ångest och depprimerad.
Som tur är har ja världens bästa vänner och en sambo som verkligen ställer upp.
Men eftersom jag skriver och hejjar på alla andra så känns de så jävla trist när ingen kan skriva ett "de kommer gå bra kämpa på" till en.
Dålig stil!


Med det sagt så har jag i varje fall fått hem nya bilen. Super fin bil och fort går den. *kärlek*
Varit ute i stallet och promenerat med min herre som börjar bli finare i benen.. inge halt och svullnaderna börjar gå ner.
Jag vet inte om jag kommer sätta honom i vagn igen snart, men det är ju liksom tanken.. hur som helst vill jag snart tillbaka upp på ryggen iaf och kunna ta mig ut och skritta i skogen lite.
När vi är tillbaka på frammåt väg vet jag inte och jag bryr mig inte det minsta, nu ska vi mysa hela hösten och pulsa i snö till vintern och ta de i en lugn och fin takt allting.

Nickolina följde med ut i dag på förmiddan och tog lite bilder.

Svullanderna i benen har gått ner, revbenen är borta och snart så blir han färdig i fötterna! :)


Promenerar för allt vi är värda, tyvärr verkar de som låsningen i ryggen har kommit tillbaka :(



Larossi grunner lite på varför nicko står där och pillar på den där saken.

Nu ska ja laga mat och sen blir de sängen!
Upp o jobba i morron igen!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

jag får lämna en kommentar nudå när ja e inne! :)



Du gör ett görbra jobb med viggen! Du ser framåt hela tiden, ger aldrig upp och fortsätter kämpa!

Du ska va stolt över dig själv tycker jag! :) Ni är jättefina tillsammans och anledningen till att det går bra är att du sköter om honom, bryr dig om honom och är noga med honom! Du har kommit långt med honom, han har blivit jättefin och du har ju ändå inte haft honom så jättelänge! jag tycker inte du förtjänar någon otur, men som sagt du ska va stolt över att du fortsätter att se framåt o fortsätter kämpa med honom trots allt!

Kram!! :)

2011-10-02 @ 22:11:05
URL: http://erikaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0