Förlåt min grinighet!

Köpt en present såhär iförskott till sambon idag eftersom jag röker min sista cigg för en stund.
Nu ska ja banne mej försöka ge mig på riktigt, kännt mig helt ur gängerna i det senaste iof kan ju de bero på att jag är helt utmattad phsykiskt efter allting. Men mest tror jag att de beror på sömnbrist (finns så himla mycke bra på tv på kvällen)
och stress..

Men det är ju lite postivt, ska se hur länge det varar nu iaf! och dessutom ska ja spara dom 50:- jag lägger om dagen i en spargris så får vi se hur mycke det är i slutat på månaden! :P
Ska försöka att INTE nalla dom pengarna också!..
Blir iof lite svårt eftersom jag brukar be peter köpa me när han åker hem, men jag får väl be han ta ut en hundring i veckan till mig istället ;);)..

Kanske blir något fint till mig själv i slutändan!

Köpt mig sån där munbspary som ska va super bra, de bästa äör faktiskt att jag inte ens är sugen..
inte det minsta, känns som kroppen helt tagit avstånd.. Än så länge!
Snart kommer monstret från andra sidan och kryper i nacken på mig och tar över min personlighet
Då tar de hus i fan här hemma ska ni veta!..

DÄRFÖR köper ja en present till Peter innan!!!! :D haha så han vet att jag älskar honom trots att jag förvandlas till ett monster med klor och huggtänder och dreggel av svavelsyra som gör så allt dör i min närhet!..

ojjamejjen va har jag gett mig in på!..

MEn nu hejjar jag iaf på min själv en stund!


Ska strax ut till stallet, tvätta och smörja den delen av selen som fortf, är hel efter torsdagen.
Ta några kort på kärran, och smöra tränset.. greja och dola lite och gå en 20 min med herren i fråga så han rör på sig sen ställa ordning maten och ta in och åka hem..

=) så vi hörs lite senare om uppdatering om viktorn!..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

sv:Vad kul att du är nöjd med sakerna .Jag kommer faktiskt sakna lindorna lite =P



Håller tummarna att han blir frisk snart så man får se honom i hans röda outfit på bild i bloggen snart =)



Och lycka till med att sluta röka.Hoppas du fixar det =)

mvh/Q

2011-10-03 @ 19:11:27
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0