En kallfront rör sig över oss..

Imorse när vi klev upp var det frost och några gubbar stod och skrapa rutor :)
Nu kommer kylan och det med basta!
Har inte varit ut något mer med Viggen, har mest försökt ladda mina egna batterier och kommit igång på gym..
Men självklart har jag varit ut varje eftermiddag och dolat och tagit in.
känner mig lite halvvesen så ja venne men ja kanske e på g att bli sjuk igen :/ himla trist de där!
ingen vinterjacka har jag heller och igår gjorde ja slut med min dator så just nu har jag occuperat Peters istället..

inte så populärt kan ja lova!... Önskade mig en ny i julklapp förut, får se hur länge han står ut med att ja pillar på hans mihihihi! planen är att irritera honom såpass att han åker och köper en ny till mig :D
Gärna den fina jag tittade på inne på expert för nån vecka sen ;)..

jag har dessutom inte orkat va inne så mycke på datorn i det senaste, och kommer npog hålla lite låg profil nu ett par dagar tills suget sätter in och jag har något nytt att berätta..

men nu ska ja byta om och krypa ner i soffan som en latmask jag är idag med sprängande huvudärk och små öm hals ..

KRAM

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Krya på dig!



sv: Klart att du ska prova distans med honom, det är askul!

2011-10-10 @ 09:15:58
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0