Nu är det mörkt ute..

Ifall någon har lyckats missa att kl 15.00 blir de genast natten.. himla trist iaf som hästmänniska med ett 7-16 jobb och sveriges sämsta pannlampa.. lite över entusiastisk till reflexer har ja gått o blivit också haha!..

Jag ska iavrtfall försöka klara av disken och tvätten innan Peter kommer hem och ja kan sticka iväg på div annat
Idag är det foder inhandlning på listan Groov 125 och vetekli.. sen ska ja rally köra till stallet och skotta bajs!
Massera och smörja karleder och ben sen blir de natten, vi hade ett ganska tungt pass igår igentligen så idag blir de bara lite kärlek och mys i lugnet.. om ja inte ångrar mig och drar ut en sväng ändå! :)

Längtar till lördag morgon när det är ljus ute och ja kan rida lite markarbete med honom, vi har ju ingen upplyst plats att skrutta runt på så det blir mest ut i skogen i skritt och lunka backe upp och backe ner.. Visst är det jätte bra för hästen men förjäkla långtråkigt i längden när man inte kan göra något annat.. 

Jag har hittat mig en pannlampa som ja ska försöka köpa mig beror på hur saftig lönen är nu när det ska ut pengar på kattförsäkring, bilen, stallhyra X5 typ.. skor, vintertäcke osv osv!.. Och ja som va helt inställd på att "den här månaden har jag ju inget som ska betalas utöver det vanliga" Tjii fick ja! :P

tur att gubben min tjänar mer än mig så ja kan norpa lite utav honom när det tryter på kontot!!.. 

Jag ska pröva mig på att ta lite nya bilder på viktor till helgen känns lkite som om det är dags för det :)
Har väl inte hänt mer än att han fått lite mage kanske men det är ju alltid något.

MEn nu ska ja smyga mig iväg i skymundan och brottas med monstrena i diskhon *suck* sen ska ja i och slita i tvättmaskinen Uhh va det är tråkigt att vara "vuxen"... :P det va allt bättre förr när kläderna vek in sig själva medans man va ute och tallriken diska sig själv när man ställt den på diskbänken!.. 

GÖR bara GÖÖÖR tänk inte! 

Bye!

 

Kommentarer
Postat av: Erika

Gillar inte heller mörkret :/

De är så trist och så svårt o ge sig ut i skogen eller så när de är mörkt.



Min pannlampa är inte bra heller.

Ändå köpt en rätt dyr. :/

2011-11-24 @ 16:52:56
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Men vad kul att du gillar bloggen, verkligen :)



Jasså har du också en otursfågel? Huh, ja det är inge vidare roligt. Nu har min travarkille haft hyfsat tur ändå, det är inte förren nu som han haft lite bök, det är främst islänningen som det bara varit strul med :(



När du skrev "storebror" är våra hästar släkt eller var de bara nå du skrev :)?

2011-11-24 @ 19:03:25
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Det är den här tiden av året jag verkligen älskar mina jobbtider, börjar oftast 14.3o och kan rida på fm:)

2011-11-25 @ 23:02:42
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0