Jiikeys!..

Helt sjukt va fort dagarna går för tillfället, insåg precis att jag skrev för 4 dagar sen sist :S.. ojsan hoppsan!
Va lite stressigt i helgen så ja hann inte med några bilder och jag slutar ju runt 4-5 på e.m så det är ingen ide att plocka med sig skit kameran ut ens .. ska pröva till helgen igen ;)
Han har fått lite buk som sagt, skulle igentligen varit träning idag för oss men jag sluta 10 över 5 och sen handla osv osv plus insläpp av hela högen där uppe det blev liksom inge vettigt gjort..

Fick på rumpvärmaren haha så långt kom jag iaf :) Ska väl byta tyglar också snart tänkte ja.. lyckades få med mig ett par smala fina gummiväv med stoppar så nu kan mina stegtyglar få lite välförtjänt semester tills vi ska ut på snabbjobb :D..

Har ett jakt kandar som jag skulle vilja prova nån gång på herren också men de blir aldrig AV! blir tokig haha

Måste hinna med städ, tvätt och massa sånt under veckan nu också huuujamejjen ja känner mig redan död ;)
Imorgon ska jag iaf ta mig ut i mörkret med reflexer och sucki sucki pannlampa .. blir väl en skrittans tur backe upp och backe ner i mörkret.. :P
Det sköna med det är att ja slipper linda ben och krångla.. :D..

Ska prova nya vintertäcket också :D 400g med halvhals i nån brun färg :P fantasilös jag vet men ja orkar inte hålla på och gå efter färg.. priset va dessutom helt rätt för min plånbok just nu! (förslåt min familj om ni förväntar er julklappar då blir ni dragna vid näsan!!;).

Jag vet inte om ni har nån aning om att vi fått oss ett akvarium... de tråkigaste som finns men ack så fint är riktigt förtjust i det som tur är så är det peters underhållning jag har nog med kattlådan, bajsupp plockning efter hunden och häst skit skottning!.. :D hahaha... mitt liv kretsar runt att plocka upp bajs efter mina djur! omg det lät tragiskt!


Nej nu ska jag laga middag! Köttfärs gratäng Muuuums!

Kramiiis 

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Ja du det med höften är än så länge ett mysterium :P

2011-11-28 @ 20:41:07
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0