Woop Woop!

Efter regn kommer solsken, men här är dom båda på samma gång :P haha
Ska ta mig en promenad i skogen med... "kan inte bajsa Cessi" och sen ska ja faktiskt ta och få lite ordning här hemma känner ja.. Bläk.. men nu får de va nog me laterier..

Börjar inte förens 8 ikväll så håller ja ångan uppe får ja nog mycke gjort idag :D *hoppas hoppas*

Håll nu tummarna för mig att jag verkligen får ordning för annars kommer ja börja STOR GRINA!..

Ska skicka in lite kort för framkallning också så jag har något att pryda mina fina fönster med :)..
Byter batterier i kameran också :D här ska det plågas djur med kamera.. haha Cessi hatar när jag plockar fram den för hon vet vad som väntar.. "stanna-stanna- ståååå- duktig tjej-nej nej nej- ståååå- braa!. här får du godis.. "
haha :D..

You go girl (hejjar igång mig själv)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0