underbart


Min lilla DusBus.. :).

Varit ute och powerwalkat med Cesan i skogen, fy faaan va gott de är att äntligen hittat tillbaka till motivationen!
Känner mig sådär genom nöjd med med själv nu, har inte alls någon värre träningsverk efter sprigningen igår och pinnade på som en blå hela rundan, Cesan vart tröttare än mig och nu ligger hon utslagen på golvet här..

Strax ska ja svida om och bege mig till pållen min en sväng, se om ja tar mig ut lite eller inte. Men på Måndag är det andra bullar som gäller, då ska vi dra igång på allvar igen.. lr ja allvar och allvar är väl att ta i.
Men ut i skogen och träna rygg osv varannan dag, och ett litet flåsjobb i veckan ser det ut som att planerna kommer bli framöver.

I slutet på juni ska vi försöka ta oss till Hbg regionsjukhus och gå igenom bubben ch sen efter det blir det faktiskt allvars träning. Ganska skönt att ta de lite lugnt nu ändå, han behöver ju lägga på sig hull och allt sånt där så det känns bra. Men tråkigt ändå!.. :)

Men när allt kommer omkring så har jag ju en hel häst som ev. håller i många år framöver om ja inte tränar sönder honom nu haha.. :)

Meeeeeen nee, dags för lite lunch i form av.. hmm ja venne det som finns i kylskåpet och sen ska ja åka ut i solen..

Ev. jobbintervju senare i eftermiddag ;).. Uuuhh spännande!..


Livet är en fest så släng på er dans skorna och joina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0