tjohooo!.. =)

Släpade med mig Peter till stallet förut, skulle ha fyllt på spån men stora kärran va upptagen och vi tröttna på att stå o glo så gör det i morgon istället.
Knata bort till viggen och pirayan och börja mocka, Peter tog viggens och ja pirayans, hon skitar ner mer än viggpojken ;).. så ja tar den.

Sen åkte vi över till svärisarna och drack kaffe o åt glass och tölade lite.. :) dom är så himla gulliga!

Jag är så glad att jag träffade Peter, hela hans familj känns så rätt och vi kommer jätte bra överens underbart!..

Nu ska ja byta om och dra iväg och jobba, imorgon har ja SOVMORGON!... underbart. Va ju uppe i stallet 6 i morse och gav frukost och  släppte ut eftersom Linda va iväg till helsingborg me sina andra kusar =).. Men de va himla mysigt, sen drog ja o jobba ;P somnade två timmar på soffan när ja väl kom hem vid 12 hahaha... lagom trött sådär.


jaja här kommer nån bild på min underbara älskling <3 som jag ska leva resten av mitt liv med, han ska bara fria först ;)








Min älskade älskade pojkvän!.. :D jag är så himla lycklig som har dig vid min sida och snart firar vi ett år!..
Du är min själsfrände och mitt ljus, att vakna brevid dig är det absolut bästa som finns (trots mitt taskiga morgon humör).. Du är mitt allt! Tack för att du engagerar dig i det jag gör, och för att du finns till.. Och TACK för att du är MIIIIIIN!!!!! <3


Kärlek är så otroligt mäktigt när man hittar rätt! trots våra små tjaffs om div. oviktiga skit saker så finns vi för varann alltid! :)..


Jaja nog me kärleks trams för idag hahaha!..

NU blire att ta en promenix till jobbet.. Ha de super ikväll folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0