Tänk om det är samma!.. :D

Bara tvungen :D..

Min C-ponny jag hade när jag var liten fick nämligen sådana där kala fläckar lite överallt, vi hade köpt henne från en ridskola där hon vantrivdes och blev folkilsken, de som ägde stallet vi hade henne i var veterinärer så vi frågade dem vad det var för fel med henne, då är det så att en häst som mått såpass dåligt att den blivit psykiskt sjuk tappar pälsen på det sättet när dom har blivit friska igen ^^

Du Gav mig ljus i mörkret :D http://montebloggen.se



Täänk om det är så för Viggen!.. Tänk om han mått himla dåligt innan hos gubben som hade honom och nu går han och blir frisk!.. Hur fantastiskt är inte det isåfall?

Jag vill verkligen göra allt för min häst. Han är värd sin vikt i guld i mina ögon! En vanlig brun travare med svarta ben, men han är något så mycke mer för mig!

Oj hur ska ja lyckas sova nu då? Nu vill jag bara ut till stallet och krama om Viggen och gråta en skvätt i hans tjocka fina man och tala om för honom vad underbar han är och vad han betyder!..

Det tog mig många år mer än jag trodde att det skulle ta innan jag tog steget som hästägare, men nu när jag faktiskt är här så blir jag så glad, det går inte att sätta ord på känslan.

När jag leder honom från hagen och han går och jagar grässtrån efter vägen fylls jag av en sån otrolig värme!..

Vänta du Viggen min! Jag kommer gå genom eld och vatten, jag kommer svettas och gråta men du ska få allt jag kan ge dig för att just ditt liv ska bli fantastiskt!



De blåste en massa ute, och han tigger godis.. mmh ja tror ja skämmer bort godingen ;)Älskar dejj gubben!

Kommentarer
Postat av: fridan

aww vilket fint inlägg! kalle är också värd sin vikt i guld för mig!



men vadå, hade han kala fläckar på sig innan? eller har? :o



sv: åh tack vad glad jag blir! jag märker inte heller att kalle är 19 faktiskt :)

2011-05-08 @ 09:42:18
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Mysig bild :D

2011-05-13 @ 20:03:22
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0