sjuk :(

Nu har ja vaknat till liv ch insett att jag är sjuk, liksom bränner lite i halsen och öm i hela kroppen plus feber frossor som kickar in ibland.. Så nu hppas ja för allt i världen att dom inte ringer mig om jobb för jag kan inte idag.

Jag va dålig igår också men drog och jobbade ändå, men idag kan ja verkligen inte finns ingen ork till att springa runt.. Varit små dålig i en vecka nu och det blir inte bättre av att jag stressar som en idiot hela tiden.

Ska mysa i soffan och titta på dålig måndags tv, kanske tanka ner en film och kolla på och vänta på min prins som jobbar. Inte alls skoj att va dålig BUÄÄH!.. Inte varit sjuk sen i Januari vilket är rekord för mig som va sjuk 2 ggr i månaden tidigare med luftvägsinfektioner och bronkit.. hoppas hoppas det gör över fort nu.. vill träna och massa sånt ju.

Åkte bara ut och mockade förut, skulle ha ridit idag men fan.. inge flyt just nu alltså.. skit samma nu ska ja bädda ner mig igen och kolla på oprah.. :)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0