Sitter på peters dator...

så jag har inga roliga bilder att slänga ut idag ;/.. Men ja ska dra iväg och jobba kl 9 spännande!.. Trist me mensvärk och lite små feber bara men de råder alvedon bot på.. :P

Inatt drömde ja skumma saker, att blåsten va pga dommedagen och höll på att blåsa omkull jorden, ja tro mig det såg lika sjukt ut som det låter.. jag är inte rädd för någon doomsday men däremot skulle ja kunna tro på att Polerna flyttar sig osv, och vad de kommer att göra för oss vet ja inte :P

Men ja menar de har hänt saker hela tiden, grejen är att det är så himla uppmärksammat nu beror ju på att media tjänar enorma summor pengar på dom här grejerna, dessutom håller centralbanken folket i skick så ingen får för sig att göra något. skrämmseltaktik med andra ord. Och funderar ni på vad ja babblar om kolla på zeitgeist :).. Nu vill ja inte påstå att allt som sägs i den dokumentären är sant, kan lika gärna va propaganda från annat håll bara, jag har verkligen ingen aning om nått.

Men ja tror inte på gud, ja tror inte på pengar (men dom e bra att ha) och ja skiter i U.S.A.. :P mer eller mindre så!.. Min tro är det jag tror på, typ.. idag!, solen, kärlek, dåligt väder osv osv.. =) jag känner mig inte ensam för det.

Visste ni att Norden var det "land" som dom hade svårast att omvända till kristendom?.. ahh, och det land som först tappade kristendommen igen när dom inte hade makt över oss längre. För att få oss att tro på gud och jesus så¨dödade dom alla våra kloka gummor, och brände en massa kvinnor barn och män. Just för att förtrycka oss till deras religion. Jag tycker det är sorgligt, så mycke kunskap som gick under då.

Men ja tror på naturen, där har vi svaren på det mesta.. Hästar äter för exempel maskros, vilket forskarna nu har kommit fram till är bra för blodsocker.. =) så vi borde undersöka växterna och deras krafter mer tycker ja.. Men ja är inte smart nog så det får nån annan sköta hahaha!..

Nu ska ja mumsa i mig min Bapelbin till frulle och en shake, sen ska ja inta soffan i sådär 20 min innan ja ska trotsa regnet och sticka och jobba!..  ha en toppen dag allihopa hoppas vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0