Second hand, typ.. bloppis..

Jag ska rensa i mina garderober eftersom jag har massa kläder som ja aldrig använt, kommer att använda och de känns trist att det bara ligger där och blir skrynkligt och aldrig får komma ut och göra någon glad..

Så ja tänkte försöka genom här, blir ju billigare och bättre =)
Så imorgon ska min kompis hjälpa mig och fota och plocka ut och allt som behövs, vi behöver dessutom ta oss till källaren och hämta upp lådorna där.. Min mamma har haft klädbutik med massa dyrka märken, varav jag fått mig en del kläder.. =) MEn som sagt används det inte på 6 mån, kommer man aldrig använda det haha..

Tror dock jag plockat av prislappar osv, men ja ni lär ju se att det är fina kläder =).. Inget hästrelaterat men ändå.
Slänger kanske ut lite skor också som bara ligger och irriterar min pojkvän, och säljer ja några kan jag ju köpa några nya hihi :D..


Hoppas ni kollar in o hittar något!


ha en fin dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0