Ridit i regnet.

Linda, Magnus, Karl-erik och jag tog oss en träningsvända. Linda och Co Körde medans jag red i vanlig ordning. Slängde på han halsförlängaren, gick väldigt bra. 

Trodde han skulle vara mer pigg än vad han va nu efter en veckas vila, men han lunka på som vanligt. Gött o vet att han inte lider utav att få gå lite nu medans ja jobbar. Men en vecka kvar med dubbelpass sen återgår jag till det normala och nu när lönen kommer åker vi till regionsjukhuset för hästar osv och går igenom killen!..

Ska bli jääävla gött o få veta hur han står till i korppen igentligen... ursäkta mitt tjat men alla ni som äger en häst känner kanske igen sig när man är på jakt efter smärtan och störningarna i kroppen på sin pålle.

Tog inga bilder idag för batterierna va slut i kameran.. :) ska jaga upp lite gamalt sen och slänga ut.. har några på mig och Conrad osv :D..

Kram  på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0