nya flughuvan och skillnaden efter 3 månader.


Så här stilig blev han :P haha... Men jag tror han kommer uppskatta den i sommar!..
129;. på shoppen, och den är från jacson


Revbenen syns ju fortf. men han ser lite tjockare ut nu..  än

De här är för någon månad sen.. :) och man ser en liiten skillnad i hullet!..
Och humöret!!! :D

Idag var första gången sen Viggen kom som han faktiskt kom fram till mig, och gick efter mig när jag skulle åka.. :) Det är så himla häftigt att se skillnad i honom.. :D Min fina pålle!

Han får ju ta den tid han behöver för att känna sig hemma och trygg och brja tycka om mig, skulle aldrig tvinga mig på honom utan tvärtom så skiter ja i honom mer lr mindre och bara gör det nödvändigaste.. och ja ibland typ dagligen tar vi en liten promenad och äter gräs och umgås lite :)..


Snart hjärtat är du helt återställd.


Ryckte upp kameran direkt han började promenera mot mig.. :D haha dokumenterar framgångarna
Det känns och låter som att jag tagit mig an en vanvårdad häst, men så var ju inte fallet.. Vad ja trodde iaf från början.. utan jag köpte bara min första häst av att jag såg något slags lugn och behaglig personlighet i dom fina ögonen som tittade på mig över boxdörren. Sen att han nafsa mig i huvudet det första haha bortser vi ifrån.


En mule som buffar på kameran.. :).. hihi

Hur som helst så är jag fruktansvärt glad över att jag tog med Viggen hem den  där dagen. Det har visat sig vara fruktansvärt lärorikt och givande. Visst har ja gnällt och varit slut phsykiskt.. Drömt mardrömmar och nästan  gråtit när jag insett olika saker som behöver göras, men jag gör det med glädje! :)

Men man måste få gnälla ibland också haha ingen är alltid uppåt.

NU ska ja kolla på lite tv och äta spaghetti med ketchup och aromat.. MUMS!!..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken fin häst du har :)

2011-05-13 @ 10:40:51
URL: http://sandriey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0