Nämen.. det är sant!

Jag fick in alla kläder i garderoben.. awsoooome!!.. och jag hann ut och jogga(gå) med Cessi innan stormen tog sig en sväng förbi årjäng och mullrade.. och laga mat.. gud ja känner mig så jävla hurtig vaaa!

Imorgon kl 1 ska ja tvätta.. och innan det ska ja träna lite, gå me Cesan igen och ev. ut och rida lite om jag har tiid vill säga annars tar ja en tur på torsdag.. :) snart är våra två vilo veckor över och sen kör vi igen jag och viggen :)..

Mys! längtar efter regelbundna ridturer i skog och mark, dressyr träna och snabbjobb.. de liksom kliar i ridtarmen..


Solen kommer från ena håller och så mörka moln :D himla mysigt!!..


Regnar jämt pytte lite.. :P stod i tryggt förvar på balkongen och fotade lite för skojjs skul..


Men nu ska ja ge upp de här, be min karl om fotmassage och sen slockna med all rätt.. :D


Jooohn bluuund komsi komsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0