Någon bild från idag!


Det tar sig :D.. Titt så fin han e här..

Peter och Pållen :D Mina fina pojkar!! <3



Haha "sluta nu din jäkla åsna me att springa runt me kameran".. :D..

Älskar hans vackra röd/bruna färg och svarta ben, han är liksom mörk på vissa partier också :)..
Han blir vackrare ch vackrare :D fina hästen!!..
I morgon efter jobbet hoppas ja att jag har nog med energi och ork att ta mig en tur ut i skogen :)..
Den här förbannade jävla blåsten hjälper ju liksom inte till heller, känns som hela hjärnan åker ut genom ena örat när man får vinden åt fel håll... BAJS väder!!..

Alla tjatar så om att de ska bli fint, ååh i morron, i morron , i morron men när fan blir det imorgon med sol då?? :P kan nån bara tala om de för mig, för vi här i värmland /årjäng har då ingen speciell sol, den kommer i 5 min åt gången och är borta 5 timmar.. :P roligt läge, men va ska man göra.. de är ju bara att gilla de ändå ch fortsätta.. :)

Dags för kvällskiss me Cesan och kvällsmat sen ska ja djupdyka i sängen.. TRÖTT..

Ha de toppen :D.. Kraaam på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0