Jobbat jobbat jobbat!

Jag har liksom gått rakt in på schemat ja så jag har fullt upp :).. Ska bli gött med rutin :D.. Imorgon börjar ja kl 07.00 och innan de ska ja hinna få i min frulle och gå ut me Cesan!.. :)..

Ikväll ska ja troligtvis ut och rida, ja vill verkligen men roligast me sällskap så jag inväntar Linda och Magnus :9..
Dessutom har han stått nu i två veckor igen haha :D.. förutom i söndags va, trr det va då jag var ute och red..
Herregud ja minns inte ens när ja varit ute o tränat pålle.. Men å andra sidan börjar han bli mycket fin!.. :D..

Ska försöka få med mig kameran ut sen :D.. Har världens fulaste schabrak.. haha ett brun me rosa kant!!!.. ja tycker inte om ROSA!!!... :P..

JAja, bloggtorka lite blir inte samma sak utan bilder juu, känns tomt.. men slänger upp en gamal så länge :D..
Hörs senare hoppas ja!..


Första ridturen ihop :).. Han har ju lagt ut plus blivit finare i pälsen, och dom där skaven på bogarna är nästan borta!.. :D


För Ca 2-3 veckor sen va? haha ja minns inte.. två kanske.
Ska ta lite nya bilder idag som sagt så ska ni få se på Schnögg pålle!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0