jo men visst

Såhär har ja känt mig sen kl 1 idag ungefär..



När jag äntligen skulle ta mig ut fick ja jordens jvla värk i magen som sträckte sig bak i ryggen.. Wiho!.. INTE min dag idag alltså..  Så det blev soffläge, fick ställa in ridtur och hela tjohejjet.. :( surt..

Cessi har inte bajsat på hela dagen typ, förens ikväll.. de e ju nått fel på den där hunden ibland..

Imorgon om nu inte hela min värld trillar i bitar igen så ska jag jobba till 11.00 sen ska ja hem och byta om släpa med mig hundskrället till stallet och jaga upp mig själv på Viggen och bege mig ut på lite dressyr uppe på vägen..
Det var så himla gott o komma ut o rida igen i helgen :) men de är nyttigt att sakna det också, speciellt nu när jag bara har till mån med jobb sen ska ja jobba pålle istället ;)..

Natti på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0