Jag gör allt för er!

För mina djur, ja gör allt jag kan för eran skull, just för att erat liv hos mig ska bli så bra det bara kan bli!
Trots att jag kanske inte alltid har dom pengar som behövs i stunden för att köpa div saker som gör er lyckliga så ger jag utav mig själv, och ja kämpar in i det längsta.

Ia, Dusas syster som följde med hit från skåne var sjuk. Vi åkte in till veterinären och fick antibiotika osv, men sen så fick hon flytta till en annan tjej.. det funkade liksom inte riktigt med båda två här hemma.. hon blev lite skygg och  gick gärna undan och de kändes fel. Eftersom Dusan var min sambos favorit av systrarna fick hon bo kvar.

Kalaset kostade tre gånger så mycke som vi gav för kissen ungefär.. haha men det var det värt i slutändan för jag vet att hon mår bra och trivs.

Cessi är min ögonsten, mitt allt och hon är det bästa som finns. Lugnet själv och en fantastisk följeslagare. Hon är min bebis och nu är hon dålig med ögat och de gör ont i mig. Samma sa Peter här förut, "det gör ont i mig att hon har ont" jaa så är det när man har djur dom blir en del av en och om den delen har ont eller lider så lider man själv också.

I morgon ska ja ringa veterinär och höra om det finns något ihopkok jag kan skölja hennes öga med för att få ordning på det här. Hon kan inte ens öppna ögat, är jätte loj och går undan och lägger sig.. Uff.

Ingen vila ingen ro :( men vad ska man göra? Till er mina fyrtassade/hovade änglar matte ska fixa det här!
Matte fixar allt, hon kommer se till att allt blir bra och att ingen av er någonsin kommer lida och ha ont i onödan!..


Nu ska ja börja byta om och sen smyga mig till jobbet *urk*.. inte alls peppad.. Ska pussa om Cessi lite först.. gör ont i mig :(.. lilla snuttan

buuääh nu ligger hon och låter också.. DE SKÄÄÄR I MIG ATT JAG MÅSTE ÅKA IVÄG :(..
Tur att pappa Peter är hemma och ser efter mina små när ja kämpar med brödfödan ...

hej då på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0