igår hade jag en "sovdag"

Med andra ord, jag sov bort hela dagen.. :) fantastiskt sköönt måste ja få lov att säga.
Jag vaknade åt lite kröp ner i soffan och drog täcket på mig och somnade igen.. så gjorde jag hela dagen

Peter gick ut me Cessi och åkte till stallet. =) Men idag ska ja ut och rida.. usch har lite ångest över min lediga lördag som spenderades i sovläge hahaa.. men nu är jag ju iaf utvilad till max :D.. haha

rökte bara 2 cigg på hela dagen också, måste va rekord för mig.. orken fanns liksom inte för att röka :P häftigt häftigt!... kanske ja slutar nu då.

Jaja nu ska ja dra mig iväg till pållen, kramas MASSOR på honom idag och såklart ut och ridas lite!..i REGNET! Myyyyyyysigt

Va ska ni göra idag??
Tips på vad man kan göra en regnig dag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0