Idag ska jag...

UT OCH RIDA!.. haha.. solen skiner och ja har fått sova ca 10 timmar ;).. så nu känner jag mig som en ny människa.. va med om lite oroligheter igår när jag städade, försökte ta det som att jag var trött och grejer men jag vet inte riktigt vad som hände. Det small i hela butiken på olika ställen, och gardinerna svajade och en kartong åkte i golvet.... och vid ett tillfälle bytte radion kanal och en alarmklocka på chefens kontor satte igång när ja kom in där.. :(

Tror ni jag var något skrajj? Fick ringa pappa som en liten flicka.. haha

nu vet ja inte om jag bara va trött lr om det faktiskt va någon där (som min papppa säger) haha han är ganska into de här med spöken, andar osv osv.. jag känner mig inte redo att gå in på det spåret faktiskt. :S.. usch

Men idag ska ja släppa alla bekymmer och dra till pållen och gotta mig i solen och en härlig ridtur i skogen :D finns det något bättre?

Kameran SKA med idag :D

Kram på er! och Kul att ni är här och läser Verkligen!..
Är det något ni vill veta om mig eller nån i min lilla familj =) Peter, dusan, cessi eller viktor :D haa bara skriv vettja!



Kommentarer
Postat av: marina

sv: jo de e bättre att köpa lite dyrare, de brukar hålla bättre =)

2011-05-07 @ 14:38:38
URL: http://vikinghaleryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0