Idag är det en väldigt speciell dag!

Nämligen min och Peters 1.års dag som Sambos, älskare och själsfränder!! :D

Heeelt otroligt vad fort allting har gått, från den där vårkvällen på fest till att vakna brevid varann varje morgon och bara känna total lycka och samspel (för det mesta haha)..

Visst vi bråkar, tjafsar och är arga.
Vi skriker och surar.
Men när allt kommer omkring så löser vi allting på ett förnuftigt sätt.
Det är aldrig lätt att vara två men det är tusen gånger lättare än att stå ensam.
Utan min Peter vet jag inte vart jag hade varit idag, eller vem jag hade varit.
Han gör mig till det bästa jag kan bli och stöttar mig i mina beslut och val.
Han finns alltid där för mig att prata med, en axel att gosa på och ett leende att luta mig tillbaka på.
Han gör mig trygg och orädd, han ser till att jag alltid är lycklig.
Jag älskar honom av hela min själ.



Att vakna brevid dig älskling är något av det bästa som finns, att somna och veta att du är brevid mig är något fantastiskt. Det är inte alltid jag tänker på dom här små sakerna men utan dom skulle jag vara väldigt tom.
Du snubbla in i mitt liv och blev kvar, vilket jag är så himla tacksam för.
Vi löser allting åt det bättre och pratar om allt, du är min bästa vän.
Jag vill göra allting med dig från resor till att kolla på tv.
Jag är så lyckligt lottad som har en så fin kille som dig och hur det än blir i livet så är den här tiden den bästa för mig. Skulle du försvinna från mig kommer jag alltid tänka tillbaka med lycka och kärlek.
Jag vet att vi kommer spendera resten av våra liv ihop och hur länge det blir avgör bara ödet.
Världssjälen såg till så att vi skulle mötas och det tackar jag den för.


1.år idag hipp hipp hurraaaaa <3









Ja elskerr dajj!.. :D..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0