huamejjen...

Jag är så sliten, ville INTE gå upp i morse. Peter gav upp och åkte, typ 20 över 6 ringde han :P (bästa metoden)..
Och chokade mig upp ur sängen typ haha.. så då släpade ja mig runt här, sket i att göra mig iordning (fick höra av personalen att ja såg lite sliten ut).. och slängde upp håret i en boll och gick ut me hunden, som för övrigt tog 15 min på sig för att bajsa bara för att ja va sen.. men de gjorde inget.

Nu ska ja iväg och hämta en kompis, ska försöka hinna med en ridtur.. vet inte om ja är så taggad just idag men han måste ut o röra sig.. =) Ska försöka hänga på magnus och linda på en skritt tur i skogen, ev. inviga halsförlängaren.
Sen blire grillat hos svärisarna och sen ska ja väl iväg o jobba igen..

Blir nog sängen direkt när ja kommer hem igen faktiskt... Ska försöka få me mej kamran idag också =)..
Om vi inte åker till karlstad i morron ska ja försöka få upp peter på viggen ;).. Han måste lära sig ordentligt hur man rider så jag kan pausa nån dag emellan hahahaha!.. :D..

Ha en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: fridan

hihi ibland är man trött :)



sv: jasså hur ofta har ni ute kiropraktor? hade ute i onsdags och han ska komma igen om 2-3 v :)

2011-05-06 @ 12:42:42
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0