Häst!

Stärker ens personlighet, dom utmärker oss, dom ser till att vi lär oss ansvar, dom ser till att vi alltid har något att göra.
Dom finns där när vi gråter, dom finns där när vi skrattar.
Alla barn borde bli skolade med hästar, de är en enorm känsla när man blir samspelt och vän med ett djur som väger så mycke och är så otroligt snäll.
För mig har det alltid varit hästar i skallen.. Utan dom hade jag varit någon helt annanstans och gjort något ovettigt. Men tack vare Nisse, Gun, Goldie, Conrad, Ivania och Viktor så står jag här idag. Stolt med högburet huvud. Dom har gett mig självdistans och självrespekt, dom lär mig något nytt varje dag!..
Jag är stark phsykiskt och fysiskt och jag vet vart min gräns är, jag vet vad ja klarar och jag vet att jag är viktig.


Utan hästar i mitt liv skulle ja falla sönder!

Kommentarer
Postat av: fridan

bra inlägg!!! :) håller med helt :D



sv: jasså vanligt med halsinfektioner? hur har det yttrat sig för er? har ni medicinerat bort? hur lång tid har det tagit att bli av med? :D många frågor nu, haha!

2011-05-30 @ 22:05:54
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0